O nama

 

Hrabri telefon predstavlja sigurno i povjerljivo mjesto kojem se možeš obratiti kako bi porazgovarao/la sa stručnom osobom i potražio/la savjet kako postupiti ili se postaviti u određenoj situaciji. Namijenjen je svoj djeci, bez obzira na problem koji imaju – to mogu biti ljubavni problemi, poteškoće u učenju ili situacije u kojima ih netko iz okoline zlostavlja ili zanemaruje. Linija je mjesto gdje djeca mogu govoriti o svojim osjećajima, situacijama koje ih čine zbunjenima te situacijama zbog kojih stječu dojam da se njihova prava krše na bilo koji način.

Činjenice o Hrabrom telefonu:

  • jedina besplatna linija za djecu u Hrvatskoj
  • s djecom kojoj je puno lakše pisati nego pričati razgovaramo putem chata ili e-maila
  • znamo da te može biti strah ili sram javiti nam se
  • chat i linije su otvorene svakim radnim danom od 9 do 20 sati

Javljanje Hrabrom telefonu je povjerljivo, što znači da sve što kažeš ostaje između tebe i Hrabrog telefona, a informacija da si zvao/la neće se pokazati na ispisu poziva, tj. na mjesečnom telefonskom računu pa je tvoj razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona još više povjerljiv. Više o povjerljivosti možeš pročitati ovdje.

Tijekom razgovora djeca su anonimna, što znači da ne moraš reći svoje ime, prezime, iz kojeg grada zoveš i bilo koje druge podatke, tako da se možeš osjećati sigurno u razgovoru i povjeravanju onog što te muči. Dovoljno je da samo nazoveš i otvoreno pričaš o problemu koji te muči.

Isto je važno naglasiti da nas možeš dobiti potpuno besplatno, nazivajući s bilo kojeg telefona – fiksne linije, mobitela, pa čak i javnog telefona bez telefonske kartice, dovoljno je utipkati broj 116 111. Na taj način smo omogućili svakom djetetu da bez obzira gdje se nalazi i kakvog je imovinskog statusa (posjeduje li mobitel ili ne) da može potražiti pomoć bez ikakvih troškova.

Kako izgleda kada nazoveš Hrabri telefon?

Kada se javiti Hrabrom telefonu?

  • ako imaš neki problem o kojem želiš razgovarati – to može biti bilo što (od samoozljeđivanja i stresa u školi do ljubavnih problema i poteškoća s vršnjacima ili u obitelji)
  • ako trebaš podršku i pomoć – tu smo da te saslušamo
  • ako te bilo koja osoba iz tvoje okoline na bilo koji način ugrožava
  • ako se bojiš za svoju sigurnost i/ili za svoj život
  • ako želiš razgovarati o bilo čemu

S kim ću razgovarati? Tko će mi odgovoriti?

Savjetovatelji Hrabrog telefona su educirani mladi ljudi koji puno slušaju i pričaju s djecom i mladima. Oni su svi volonteri, što znači da za svoj rad na Hrabrom telefonu ne dobivaju novac.

Naši savjetovatelji su svi u jednom trenutku bili djeca i imaju različita iskustva iz svog djetinjstva, ali neće pretpostavljati stvari o onome što te muči ili kako se možda osjećaš. Njihov fokus ćeš uvijek biti ti i zbog toga savjetovatelji ne pričaju o sebi i ne odgovaraju na osobna pitanja. Savjetovatelji su stvarne osobe koje brinu o tebi i žele ti pomoći.

Savjetovatelj na Hrabrom telefonu:

  • zna da ti je potrebno puno hrabrosti da nam se javiš
  • će ti dati da si uzmeš vremena koliko ti treba da započneš razgovor
  • te želi saslušati i čuti što imaš za reći
  • je svjestan kakvi bi te sve problemi mogli brinuti
  • je prijateljski raspoložen i neće te osuđivati ili omalovažavati
  • je osoba kojoj možeš vjerovati